sobota, 2 stycznia 2016

1 Odcinek: Pierwsze kroki

Katarzyna: Przewaga waszych głosów była bardzo mała. Wynosiła ona jedynie 0.4% waszych głosów. Nie był to nawet 1%!
Antoni: Czas ogłosić wynik! Zwycięzcą pierwszej edycji Dancing With The Stars zostaje . . . Marieta & Robert!!!

Lektor: Pierwsza edycja przeszła już do historii. Teraz wracamy w drugiej odsłonie! Z nowymi gwiazdami, nowymi jurorami, nowymi prowadzącymi i nowymi tańcami! Przez dziewięć tygodni będą państwo światkami jak rodzi się najlepsza para taneczna. Rozpoczynamy drugą edycję "Dancing With The Stars"!

>> Czołówka <<

Grupa Volt

Lektor: Przed państwem duet prowadzących: Marcelina Zawadzka i Rafał Cieszyński!
Marcelina: Dobry wieczór!
Rafał: Witamy wszystkich widzów telewizji TVK!
Marcelina: Mam przyjemność poinformować, ze ruszyła druga edycja internetowego programu "Dancing With The Stars".
Rafał: Nasze gwiazdy wraz z partnerami tanecznymi powalczą o 100 tysięcy złotych i statuetkę najlepszej pary "Dancing With The Stars".
Marcelina: Jest o co walczyć. Dodatkowo naszym sponsorem jest firma Apart, Itaka i Hotel Gołębiewski.
Rafał: Nie ma co przedłużać. Powitajmy pary drugiej edycji "Dancing With The Stars"!

Muzyka: "Shut up and Dance"
Lektor:
Para numer 1 to reprezentantka Polski w windsurfingu, brązowa medalistka letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie Zofia Noceti-Klepacka i jej partner Kamil Kuroczko.
Para numer 2 to aktor, grający postać Marcina w serialu "M jak miłość" Mikołaj Roznerski i jego partnerka Agnieszka Kaczorowska
Para numer 3 to aktorka, wcielająca się w postać Ali w serialu "M jak miłość" Olga Frycz i jej partner Rafał Maserak.
Para numer 4 to aktorka, znana jako Hana z serialu "Na dobre i na złe" Kamila Baar i jej partner Stefano Terrazzino.
Para numer 5 to mister Polski 2015 Rafał Jonkisz i jego partnerka Hanna Żudziewicz.
Para numer 6 to lider zespołu Weekend Radosław Liszewski i jego partnerka Nina Tyrka.
Para numer 7 to piosenkarka i liderka zespołu Goya Magdalena Wójcik i jej partner Jan Kliment.
Para numer 8 to aktor, znany z roli Michała z serialu "Pierwsza miłość" Wojciech Błach i jego partnerka Walerija Żurawlewa.
Para numer 9 to aktor, grający postać Natana w serialu "Pierwsza miłość" Krzysztof Kwiatkowski i jego partnerka Janja Lesar.
Para numer 10 to aktorka, wcielająca się jako Ela w serialu "Na Wspólnej" Paulina Chapko i jej partner Tomasz Barański.

Marcelina: Oto nasza wspaniała dziesiątka! Która już za chwilę stoczy ze sobą pierwszy bój.
Rafał: Niestety, zgodnie z regulaminem już dziś kogoś pożegnamy.
Marcelina: O wyniku zadecydują w połowie widzowie, jak i nasi jurorzy.
Rafał: Poznajmy naszych jurorów!

Lektor:
Wielokrotna mistrzyni Polski w tańcach - Iwona Szymańska-Pavlović.
Tancerz i choreograf - Adam Król.
Tancerka oraz fotomodelka - Edyta Śliwińska.
Tancerz oraz wielokrotny mistrz Polski - Michał Malitowski.

Marcelina: Poznaliśmy jurorów drugiej edycji "Dancing With The Stars". 
Rafał: Nasi jurorzy również mają wpływ na decyzję kogo pożegnamy dzisiejszego wieczoru.
Marcelina: Myślę, że wszyscy są już gotowi. Nie ma co przedłużać. Czas na pierwszą parę.
Rafał: Nasza uczestniczka ma już jeden medal wywalczony na igrzyskach olimpijskich. Czy taki sukces powtórzy w naszym programie? 


Zofia Noceti-Klepacka reprezentantka Polski w windsurfingu, mistrzyni i dwukrotna wicemistrzyni świata w olimpijskiej klasie RS:X, brązowa medalistka XXX letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie.
Zofia: Udział w tym programie jest dla mnie zupełnie nowym wyzwaniem. Na co dzień mam wiele pracy, ale lubię widzieć rezultaty swojej roboty. Wiem, że jak zacznę już teraz trenować, to będę widziała swoje efekty. 
Zosia będzie trenowała pod okiem Kamila Kuroczko!
Kamil: Kiedy dowiedziałem się że zatańczę z Zosią, bardzo się ucieszyłem. Ta kobieta to przede wszystkim wielkie serce. Pamiętam jak oddała swój medal, by pomóc chorej dziewczynce na mukowiscydozę. Należy jej się wielki szacun!

Walc angielski zatańczy para numer 1!
"Smile"

Rafał: Zosia i Kamil! Wielkie brawa! Zosiu, jak się czujesz po pierwszym tańcu?
Zofia: Nie widać . . . cała się trzęsę <śmiech>.
Rafał: Spytajmy naszych jurorów o występ. Zaczniemy od Iwony.
Iwona: Zosiu witam Cię w programie. Muszę Ci powiedzieć, że mnie zaskoczyłaś. Masz w sobie tyle delikatności, tyle gracji, że ten walc nabrał charyzmy. Oczywiście nie odbyło się bez błędów pracy nóg. Jednak jak na pierwszy raz jest bardzo dobrze!
Rafał: Adamie, a jak ty skomentujesz ten taniec?
Adam: Ja chcę pochwalić za chorografię. Jak na pierwszy taniec, nie była ona łatwa, a jednak wam się udało dobrze zatańczyć. Błędy wystąpiły w dolnej części, jak i w technice. Ale na pierwszy rzut oka wyglądało to fantastycznie.
Rafał: W takim razie poprosimy o punkty naszych jurorów.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Razem: [ 29 ]

Rafał: 29 punktów! Jest dobrze. Jeżeli chcą państwo, by ta para wystąpiła w następnych odcinku to wystarczy oddać głos na Zosię i Kamila. Dziękuję wam.

Marcelina: A teraz aktor o którym marzą nie tylko nastolatki, ale także teściowe!


Mikołaj Roznerski aktor, grający postać Marcina Chodakowskiego w serialu "M jak miłość".
Mikołaj: Udział w tym programie jest dla mnie kolejnym nowym etapem w moim życiu. Taniec to inny rodzaj sportu, który mam chęć poznać. 
Mikołajowi partnerować będzie Agnieszka Kaczorowska!
Agnieszka: Fajny jest <śmiech>. Przystojny, zabawny i energiczny. Pracowity też jest, ale czasami robi sobie długie przerwy <śmiech>.

Jive zatańczy para numer 2!
"Happy"

Marcelina: Mikołaj i Agnieszka! Wielkie brawa! Mikołaju, jive za wami. Jak się masz?
Mikołaj: Świetnie. Cieszę się, że nie zapomniałem układu.
Marcelina: Czas na naszych sędziów. Edyto, poprosimy o twoją opinię.
Edyta: Mikołaju, ile ty masz w sobie energii? Jesteś rozpierającym wulkanem! Ogólnie było dobrze, jednak praca nóg trochę leżała. Technicznie też się trochę posypało, jednak rytmika w tobie siedzi.
Marcelina: Michał, poprosimy o twój komentarz.
Michał: Nie wiem od czego zacząć. Jednak lepiej zacząć od złej wiadomości. Mikołaju, pracy nad tobą jeszcze jest dużo. Oprócz twojej energii, nie było nic co by mnie zaskoczyło. Technika w tańcu była, wykonana bardzo słabo. Podstawowe kroki też trochę odstawały. Pozytywem tego tańca są kicki i twoja energia, która pokazywała nam, że się dobrze bawisz. 
Marcelina: Myślę, że to pora, aby poprosić naszych jurorów o noty.   

Iwona Pavlović: [ 6 ]
Adam Król: [ 6 ]
Edyta Śliwinska: [ 7 ]
Michał Malitowski: [ 5 ]
Razem: [ 24 ]

Marcelina: 24 punkty! Spokojnie, nie jest źle. Na wynik odcinka, mają też wpływ nasi widzowie. Jeżeli chcą państwo Mikołaja i Agnieszką zobaczyć w kolejnym tańcu, to wystarczy oddać głos na tą parę! Dziękuję wam.

Rafał: Ta para już na pierwszym treningu wybrała się na spacer, by poznać siebie od wewnątrz. Czy dziś znają się dobrze?


Olga Frycz, aktorka znana z roli Ali w serialu "M jak miłość".
Olga: Udział w tym programie jest dla mnie czymś nowym. Nigdy nie tańczyłam i obawiam się, że odpadnę w pierwszym odcinku. 
Olga uczyć będzie się przy boku Rafała Maseraka!
Stefano: Olga jest bardzo delikatna. Nie ma jeszcze takiej pewności do mnie. Plusem jest to że jest bardzo pracowita. Szybko zapamiętuje nowo poznane kroki.

Walc wiedeński zatańczy para numer 3!

Rafał: Olga i Rafał! Wielkie brawa! Piękny walc. Olgo czy wszystko poszło zgodnie z planem?
Olga: Chyba tak. Chociaż to wszystko tak szybko się działo, że sama nie wiem.
Rafał: Iwona jak odczucia po walcu Olgi i Rafała?
Iwona: Ja jestem zachwycona! Tak pięknie razem wyglądacie. Klimat tego tańca do mnie przemówił i wprawdzie nie widziałam błędów. Może to przez ten dym. Nauczyć się tak tańczyć wciągu miesiąca, to wielki wyczyn. Olgo, widzę w tobie wielki potencjał.
Rafał: Jest dobrze. Michał.
Michał: Podzielam zdanie Iwony. Pierwszy taniec i już duże zaskoczenie. Co to będzie dalej? 
Rafał: Dalej będzie na pewno dobrze. A teraz poprosimy o oceny.

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Razem: [ 35 ]

Rafał: 35 punktów! Bardzo dobre oceny. Teraz kolej na naszych widzów. Oddajemy jak najwięcej głosów na Olgę i Rafała. Dziękuję wam.

Marcelina: Czas na kolejną uczestniczkę, która z Leśnej Góry wkroczyła tanecznym krokiem na nasz parkiet.


Kamila Baar, aktorka znana z serialu "Na dobre i na złe" grająca Hanę.
Kamila: Moje marzenia dotyczące tańca, właśnie się spełniają. Już jako mała dziewczynka, marzyłam o tym aby zostać tancerką. Niestety zawodowo nie zostałam tancerką, ale mam szanse poznać taniec dzięki temu programowi.
Partnerem Kamili będzie Stefano Terrazzino
Stefano: Kamila na pierwszym treningu mnie bardzo zaskoczyła. Myślałem, że praca z nią będzie trudniejsza, jednak od razu przeszła do podstawowych kroków. Nie miała żadnych problemów z obcym ciałem.

Salsę zatańczy para numer 4!
"La Vida es un Carnaval"

Marcelina: Kamila i Stefano! Wielkie brawa! Kamilo, pierwszy taniec za wami.
Kamila: Tak, bardzo dziękuję Stefano za to że ma do mnie tyle cierpliwości. 
Marcelina: Cierpliwość w treningach jest bardzo ważna. Edyto, podobała Ci się ta salsa?
Edyta: Kamilo, bardzo ładnie wyglądasz. Sukienka jest cudna. Cieszę się, że weszliście w klimat salsy. Chorografia nie była zbyt trudna, więc z nią sobie poradziliście. Kroki podstawowe również zostały wykonane prawidłowo. Jedynie do czego mogę się przyczepić to do obrotów. Nie do końca widziałam tą lekkość przy obrotach.
Marcelina: Ostatnie zdanie możemy pominąć. Adam, co powiesz na temat tańca?
Adam: Taniec wykonany w miarę dobrze. Odważnie i drapieżnie. Sylwetka, grała z krokami. Był równy ruch bioder. Trochę przepadło technicznie, jednak pierwszy odcinek to potraktuje to z przymrużeniem oka.
Marcelina: Jurorzy są już gotowi na punkty. Iwona.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Razem: [ 32 ]

Marcelina: Suma wasza to 32 punkty! Jurorzy ocenili dobrze. Teraz liczymy na to samo od widzów. Apeluję o oddanie głosów na Kamilę i Stefano. Dziękuję wam.
Rafał: Tytuł mistera Polski 2015 zdobył. Czy zdobędzie wraz ze swoją partnerką tytuł najlepszej pary "Dancing With The Stars"?


Rafał Jonkisz, mister Polski 2015.
Rafał: Taniec to zupełna nowość dla mnie. Tańczyłem oczywiście w różnych klubach, ale wiem że te tańce to zupełnie inna bajka. 
Do tańca Rafała zabierze Hanna Żudziewicz!
Hanna: Cieszę się, że tańczę z Rafałem. Jest bardzo przystojny i miły. Jest pracowity, także wierze że będzie dobrze.

Cha-Cha zatańczy para numer 5!

Rafał: Rafał i Hania! Wielkie brawa! Rafale, muszę Cie o coś spytać. Wolisz tańce klubowe, czy towarzyskie?
Rafał: Oczywiście tańce klubowe są łatwiejsze, zaś tańce towarzyskie dopiero się uczę.
Rafał: To spytajmy o opinię naszych ekspertów. Edyta.
Edyta: Rafał, jeżeli tańczyłeś tylko tańce klubowe, to teraz możesz pochwalić się tą cha-cha! Bardzo fajnie w niej wypadliście.
Rafał: Iwona, a jak tobie się podobało?
Iwona: Rafał widzę, że nie bałeś się wykonywać trudnych figur. Za co daje Ci wielki plus. Ogólnie to dół twój był bardzo dobry, góra trochę słabsza. Praca, a będzie dobrze.
Rafał: W takim razie przejdziemy do punktów.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Razem: [ 28 ]

Rafał: 28 punktów! Noty nie za najgorsze. Jeżeli chcą państwo tą parę w kolejnym odcinku to głosujemy na Rafała i Hanię. Dziękuję wam.

Marcelina: A teraz mistrz disco polo! Jego piosenka "Ona tańczy dla mnie" ma już 94 miliony wyświetleń na youtube! Czy taki sam sukces odniesie w naszym programie? 


Radosław Liszewski, mistrz disco polo oraz lider zespołu "Weekend".
Radosław: Tango, salsa, rumba? To brzmi trochę śmiesznie <śmiech>. Nigdy nie tańczyłem, więc mam się czego obawiać. Na szczęście mam moją żonę i dwójkę synów, którzy trzymają za mnie kciuki i wierzą że coś się nauczę.
Do finału Radka spróbuje zaprowadzić Nina Tyrka
Nina: Radek na treningach jest bardzo zmotywowany. Tryska energią i bardzo często mi śpiewa <śmiech>.

Charleston zatańczy para numer 6!

Marcelina: Radek i Nina! Wielkie brawa! Radek, ile ty masz fanek! 
Radosław: Tak, bardzo wszystkim fanom dziękuję! To bardzo miłe. Dziękuję też mojej żonie, która jest dziś ze mną i mnie wspiera. Powiedziała, że jak odpadnę jako pierwszy to nie wpuści mnie do domu. Dlatego proszę o głosy!
Marcelina: To głosy są potrzebne tym bardziej. O występie wypowie się najpierw Adam.
Adam: Moi drodzy, poczułem się jak w jakimś kabarecie. Klimat jaki nas wprowadziliście był świetny w odbiorze tańca. Gratuluję! Taniec ogólnie oparty na rytmie, podstawowych krokach i podskokach.
Marcelina: Michale, a czy występ Radka i Niny przykuł twoją uwagę?
Michał: Ja powtórzę to co powiedział Adam. Występ w odpowiednio dobranym klimacie. Chorografia ułożona bardzo ciekawie.
Marcelina: Nie ma co przedłużać. Pora na punktację.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Razem: [ 30 ]

Marcelina: 30 punktów! Jurorzy ocenili was dobrze. Widzów za zadanie jest oczywiście oddania głosów na tą parę. Dziękuję wam.

Rafał: Razem z zespołem śpiewała takie piosenki jak "Tylko mnie Kochaj", "Śpij i śnij" czy "Smak słów". Dziś postanowiła zmierzyć się z tańcem.


Magdalena Wójcik, piosenkarka, wokalistka, gitarzystka i liderka zespołu "Goya".
Magdalena: Umiem tak samo tańczyć jak gotować <śmiech>. Wiem, że w tym programie czeka mnie wiele wysiłku i zmęczenia, ale jakimś dziwnym trafem udało się namówić.
Talent Magdy dostrzeże Jan Kliment!
Jan: Magda, często odpuszcza. Jak jej coś nie wychodzi, to mówi dość i zaczyna się obwiniać. Na szczęście, zaraz szybko wraca do kroków i jest wszystko dobrze.

Rumbę zatańczy para numer 7!

Rafał: Magda i Jan! Wielkie brawa! Magdo, czy naprawdę gotowanie idzie Ci jak taniec?
Magdalena: Tak. Kompletnie nie radzę sobie w kuchni. Na szczęście mam bliskie osoby, które zawsze przygotują mi smaczny i zdrowy posiłek.
Rafał: To poprosimy naszych sędziów o komentarz na temat rumby. Ktoś chętny? Może Michał.
Michał: Janku ty układałeś choreografie? 
Jan: Nie, za choreografie odpowiada Maciek.
Michał: Maćku, Janku i Magdo, wasz układ taneczny był wspaniały. Wciągu dwóch minut zobaczyliśmy, tyle trudnych figur, że należy wam się szacun. Brawo! Oczywiście, taniec nie był na dychę. Zabrakło mi płynnych ruchów bioder. Z krokami też bywało różnie.
Rafał: Edyto, teraz Ty.
Edyta: Sama rumba była bardzo ciekawa. Były trudne figury, z którymi czasami nie dawałaś rady. Sądzę, że jak na pierwszy raz nie ma co wymyślać trudnego układu. Najważniejsze jest aby opanować podstawy. A później można się bawić dalej.
Rafał: No to pora zobaczyć na oceny za tę rumbę, trzymajcie się, oto punktacja.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Razem: [ 29 ]

Rafał: 29 punktów! Myślałem, że Michał da trochę więcej, ale jest dobrze. Jeżeli chcą państwo widzieć Magdę i Jana w drugim odcinku, to wystarczy zagłosować! Dziękuję wam.

Marcelina: W serialu gra troskliwego ojca, na sali treningowej okazało się, że jest wielkim fanem sernika.


Wojciech Błach, aktor znany z serialu "Pierwsza miłość", "Skazane" czy "Na Wspólnej". 
Wojciech: Udział w tym programie jest dla mnie przede wszystkim nauką poznania czegoś nowego. Taniec sam w sobie jest też pewną sztuką. Jestem aktorem, więc traktuje te wyzwanie po aktorsku. 
Wojciecha obserwować będzie Walerija Żurawlewa!
Walerija: Wojciech jest taki skryty. Bardzo często obawia się, że mu coś nie wychodzi. Dowiedziałam się, ze jest wielkim fanem serników. Codziennie na trening przynosi swój wypiek ciasta.

Quickstepa zatańczy para numer 8!
"Stayin' Alive"

Marcelina: Wojtek i Walerija! Wielkie brawa! Wojtku, jak trenuje Ci się z Waleriją?
Wojciech: Jest świetnie, chociaż na sali treningowej wychodzi z niej prawdziwy potwór. Daje ostry wycisk.
Marcelina: Mamy dla was niespodziankę. Na widowni znajduje się Patryk Pniewski! Patryku, podobał Ci się ten quickstep?
Patryk: Witam! Walerijo, Wojtku ten quickstep był mega.
Marcelina: Przejdźmy do opinii specjalistów. Iwona.
Iwona: Jak nam się tu rodzinnie zrobiło. Wojtku, bardzo dobra sylwetka w tańcu. Dużo kicków i podskoków też zauważyłam. Zarzuty mogę mieć jedynie co do ramy. Gdzie nie gdzie ona wam uciekała. 
Marcelina: Adam, proszę. 
Adam: Fajne te kicki i inne elementy tańca, jednak ja widziałem że czasami nie byliście jednością. Ale jest dobrze. Tak trzymać!
Marcelina: To teraz wszyscy z zaciekawieniem spójrzmy na punktację jurorów.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 6 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Razem: [ 27 ]

Marcelina: 27 punktów! Jurorzy trochę się po przyczepili, no ale jak to jurorzy. O tym czy będziecie w programie, czy nie decydują też widzowie. Dlatego prosimy o głosy na Wojtka i Walerije. Dziękuję wam.

Rafał: W swoich rolach był już recepcjonistą, podrywaczem i doktorem. Teraz postanowił zostać tancerzem.


Krzysztof Kwiatkowski, aktor znany jako Natan z serialu "Pierwsza miłość", Artur "Hotel 52" oraz Janek z "Na dobre i na złe".
Krzysztof: Kiedy wszedłem na salę treningową, myślałem że jestem wysportowany. Niestety, podczas poznawania nowych kroków padła moja kondycja.
Krzyśka do programu przygotuje Janja Lesar!
Janja: Krzysiek szybko się uczy. Jest posłuszny i stara się dobrze wykonywać swoją pracę. Bardzo często zaskakuje mnie swoimi pomysłami.

Fokstrota zatańczy para numer 9!

Rafał: Krzysztof i Janja! Wielkie brawa! Krzysiu, czy po miesiącu widzisz różnicę swojej kondycji?
Krzysztof: Tak. Przed programem była ona słabsza. Teraz czuję się lepiej.
Rafał: Adamie, poproszę o twoją opinię.
Adam: Jesteście już dziewiątą parą i widzę, że szykuje nam się mocna edycja. Krzysiu, Janja wasz fokstrot miał trudne figury. Sam taniec jest trudny, a co dopiero te elementy. Sylwetka w tańcu zachowana prawidłowo. Krzysztof, ręce trzymałeś trochę za sztywno. I to był jedyny minus tego występu.
Rafał: Michał, a co ty sądzisz? 
Michał: Układ jak najbardziej mi się podobał. Nie poszliście na łatwiznę. Zgodzę się z Adamem, że te ręce trochę za sztywno. Trzeba na luzie. 
Rafał: No i na luzie przechodzimy do punktów.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 9 ]
Razem: [ 33 ]

Rafał: 33 punktów! Brawo!  Jeżeli chcecie, aby ta para została w naszym programie, to wystarczy tylko głosować! Dziękuję wam.

Marcelina: Pora już na ostatnią parę w naszym programie, która zaprezentuje nam sambę.



Karolina Chapko, aktorka znana z roli Eli z "Na Wspólnej" oraz Dominiki z "Barwy szczęścia".
Karolina: Kiedy zadzwonił do mnie telefon z produkcji, bardzo się ucieszyłam. Już dawno chciałam, wystąpić w tym programie i móc się sprawdzić w tańcu.
Karolinie towarzystwa dotrzyma Tomasz Barański!
Tomasz: Karolina na pierwszy trening przyszła bardzo zestresowana. Bała się rożnych podnoszeń i trudnych figur. Po jakimś tygodniu, było już lepiej.

Sambę zatańczy para numer 10!
"Sing It Back"

Marcelina: Karolina i Tomasz! Wielkie brawa! Co za energia! Czy na sali treningowej, też jesteś taka pogodna i wesoła?
Karolina: Staram się, być zawsze wesoła.
Tomasz: Na początku w Karolinie energii nie było, ale z czasem przyszła.
Marcelina: Energia, była, ale czy to był piękny taniec? Edyta.
Edyta: Karolino, Tomku zaczęliście bardzo fajnie. Było płynnie, równo, jedynie zabrakło mi trochę akcji. Ale pierwszy taniec nie może być perfekcyjny <śmiech>.
Marcelina: Iwona, czy popierasz zdanie Edyty?
Iwona: Gratuluję za taką sambę! To naprawdę wielki wyczyn. W tak krótkim czasie nauczyć się samby. Widziałam, bardzo dobry balans ciała. Figury w tańcu też mnie zaskoczyły. Jeśli miałabym już się czepiać to chyba za źle wykonane obroty, ale nie były one ważne i jakieś mega istotne.
Marcelina: I w pełni zadowoleni, przechodzimy do punktacji.

Iwona Pavlović: [ 9 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Razem: [ 34 ]

Marcelina: 34 punkty! Świetny występ. Jeżeli chcą państwo, aby Karolina z Tomkiem nie pożegnali się dzisiejszego wieczoru, to głosujcie na nich. Dziękuję wam.

Rafał: Wszystkie występy za nami. Jeżeli nie wiecie, na kogo oddać jeszcze głos, to zapraszam do obejrzenia skrótów.

01. Zofia Noceti-Klepacka i Kamil Kuroczko - walc angielski
02. Mikołaj Roznerski i Agnieszka Kaczorowska - jive
03. Olga Frycz i Rafał Maserak - walc wiedeński
04. Kamila Baar i Stefano Terrazzino - salsa
05. Rafał Jonkisz i Hanna Żudziewicz - cha-cha
06. Radosław Liszewski i Nina Tyrka -
charleston
07. Magdalena Wójcik i Jan Kliment - rumba
08. Wojciech Błach i
Walerija Żurawlewa - quickstep
09. Krzysztof Kwiatkowski i Janja Lesar - fokstrot
10. Paulina Chapko i Tomasz Barański - samba

Marcelina: Spójrzmy jak wygląda tabela jurorów, po wszystkich tańcach.


Marcelina: Na pierwszym miejscu z 35 punktami jest Olga i Rafał! Wielkie brawa! Punkt mniej ma Karolina i Tomasz, którzy zajmują trzecie miejsce. Na podium u naszych jurorów znajduje się także Krzysztof z Janją. Najsłabiej jurorzy ocenili dziś występ Mikołaja i Agnieszki. Jednak jak sami państwo widzą, rywalizacja jest bardzo wyrównana. Między każdym miejscem jest punkt przewagi. Wszystko w waszych rękach!

Rafał: Do końca głosowania pozostało już tylko pięć minut! Więc nie zwlekajcie z głosami. Teraz czas na przerwę, a tuż po niej występ występ grupy Volt oraz wyniki. Bądźcie z nami za chwile!

Rafał: Witamy po przerwie!
Marcelina: Głosowanie zostało właśnie zakończone! Wyniki teraz zostaną podliczone.
Rafał: Za nim poznamy werdykt, zobaczmy występ przygotowany przez grupę Volt!

Grupa Volt

Marcelina: Brawo! Piękny występ!
Rafał: Grupa Volt kierowana przez Agustina Egurrole.
Marcelina: Moi drodzy, nadszedł czas na werdykt.
Rafał: Na najważniejszą wiadomość dzisiejszego wieczoru czekają: Zofia i Kamil, Mikołaj i Agnieszka, Olga i Rafał, Kamila i Stefano, Rafał i Hanna, Radosław i Nina, Magdalena i Jan, Wojciech i Walerija, Krzysztof i Janja oraz Karolina i Tomasz.

Muzyka: "Results Theme"

Marcelina: Zwycięzcami pierwszego odcinka drugiej edycji zostają ... Olga i Rafał!
Rafał: Srebrny medal za dzisiejszą rywalizację trafia do ... Kamili i Stefana!
Marcelina: Na podium znaleźli się także ... Krzysztof z Janją!
Rafał: To najlepsza trójka dzisiejszego odcinka! Wielkie Brawa! Teraz poznamy pozostałe miejsca. Tuż za podium znalazł się ... Wojtek i Walerija!
Marcelina: Wysoko w naszym programie znaleźli się ... Karolina i Tomasz!
Rafał: Magdo i Janku, jak myślicie? Jesteście bezpieczni? Oczywiście, że tak! Jesteście z nami!
Marcelina: Trenować do kolejnego odcinka może już ... Radosław z Niną!
Rafał: No i mamy ostatnie wolne miejsce. A zajmuje je ... Zofia oraz Kamil!
Marcelina: Mikołaj i Agnieszka oraz Rafał i Hanna. To dwie zagrożone pary tego odcinka! Chodźcie tu bliźej. Mikołaju, co powiesz?


Mikołaj: Fatalnie! Oczywiście żartuje! Nie no, jest fajnie. Możemy przynajmniej drugi raz zatańczyć.
Marcelina: Agnieszko, będziecie walczyć?
Agnieszka: Oczywiście. Prosimy o głosy widzów, bo teraz to one są najważniejsze!
Rafał: Rafale, zagrożenie. 


Rafał: Tak, ale nie ma co się poddawać. Jeszcze jest dogrywka. Za wszystkie głosy dziękujemy i prosimy o jeszcze więcej.
Hanna: Głosujcie!

Marcelina: Rozpoczynamy dogrywkę! A rozpocznie ją Mikołaj z Agnieszką!

 

Jive zatańczy para numer 2!
"Happy

Rafał: Mikołaj i Agnieszka! Wielkie brawa! Jeżeli podobał się państwu, ten występ to głosujcie! Czas na drugą parę. A jest nią Rafał Jonkisz i Hanna Żudziewicz!


Cha-Cha zatańczy para numer 5!
"Addicted to Love"

Marcelina: Rafał i Hanna! Wielkie brawa! Jeżeli to ta para ma wciąż walczyć o statuetkę najlepszej pary to głosujcie! 

Rafał: Za nami dwa występy dogrywkowe! Już za chwilę pożegnamy jedną z par. Jeżeli nie wiecie jeszcze na kogo oddać głos, to ułatwimy wam ten wybór, w postaci dzisiejszego skrótu.

02. Mikołaj Roznerski i Agnieszka Kaczorowska - jive
05. Rafał Jonkisz i Hanna Żudziewicz - cha-cha
 
Marcelina: Do końca głosowania pozostały już tylko 3 minuty! 
Rafał: Czasu jest nie wiele, więc spieńcie się. Jurorzy w dogrywce głosu nie mają, ale jesteśmy ciekawi, no kogo by oni oddali swój głos. Iwona.
Iwona: Ja kompletnie nie wiem. Nie chce wprowadzać ludzi w błąd. Jest to pierwszy odcinek, pierwszy taniec, więc nie wiem na co stać obie pary. Ja powstrzymam się od głosu. Kto nie odpadnie, to będzie wielki żal.
Marcelina: Adamie, a za kim ty jesteś?
Adam: Ciężka decyzja. Ja minimalnie jestem za Rafałem i Hanią, ale to tylko dlatego że dziś wypadli lepiej.
Rafał: Edyto, kto był dziś lepszy?
Edyta: Zgodzę się z Iwoną. Powiedzieć kto był lepszy po jednym tańcu jest niemożliwe. Tym bardziej, że poziom tej edycji jest bardzo wyrównany. Nie wiem, na kogo widzowie zagłosują, ale ja bym się niczym nie kierowała.
Marcelina: To jak na razie 1:0 dla Rafała. Michale, czekamy na twoje zdanie.
Michał: Ktokolwiek zostanie, to nie czyni go lepszym od tego kto dziś odpadnie. Ja jestem za Rafałem, bo moim zdaniem lepiej dziś wypadł w cha-cha niż Mikołaj w jive.
Rafał: Jurorzy są za Rafałem, jednak mają spory dylemat. Warto jednak mieć swoje zdanie i oddać głos na swojego faworyta.
Marcelina: Już za chwilę poznamy wyniki dogrywki. Jednak za nim to nastąpi, zapraszam naszych widzów na krótką przerwę.

Rafał: Witamy po przerwie!
Marcelina: Mamy już wyniki! A na wiadomość czekają: Mikołaj i Agnieszka oraz Rafał i Hanna.

Muzyka: "Results Theme"
Marcelina: Zaczniemy od północy, czyli województwo zachodnio-pomorskie oraz pomorskie. W tym regionie więcej głosów zdobyli ... Mikołaj i Agnieszka!
Rafał: Czas na województwo warmińsko-mazurskie i podlaskie. W tym rejonie, więcej głosów otrzymał ... Rafał z Hanną!
Marcelina: Północ podzielona. A kto górował w województwie mazowieckim i świętokrzyskim? Mikołaj i Agnieszka!
Rafał: Pora na województwo lubelskie, podkarpackie i małopolskie. Tam znacznym liderem był ... Rafał i Hanna!
Marcelina: Wyrównane te wyniki. To może województwo kujawsko-pomorskie i łódźkie. Tam zwycięzcą okazali się ... Mikołaj z Agnieszką!
Rafał: 3:2. Jeżeli teraz Mikołaj i Agnieszka, zdobędą głos to ich widzimy w drugim odcinku. Sprawdźmy. Województwo śląskie, opolskie i dolnośląskie. W tych województwach większą sympatią cieszył się ... Mikołaj i Agnieszka! I tym samym to oni wygrywają dogrywkę! Gratulację.
Marcelina: Rafale, Haniu, chodźcie tu do nas. Jest nam bardzo przykro, że odpadacie. Jak się czujecie?


Rafał: Jestem trochę zaskoczony i rozczarowany. W głębi serca miałem nadzieję, że jednak przejdziemy. No nic. Gratulację dla Mikołaja i Agnieszki! Ja na koniec chce podziękować Hani, która dostarczała mi intensywnych treningów. Dziękuję producentom, za zaproszenie do programu. Dziękuję stylistom, choreografom, za trud który we mnie włożyliście. Dziękuję też widzom, którzy są wspaniali. To dla was tańczyłem!
Hanna: Mi też jest smutno, bo uważam że Rafał dał dziś z siebie dużo. Nie wiem co poszło nie tak. Ja dziękuję Rafałowi, jurorom, producentom, przyjaciołom, a przede wszystkim widzom.
Marcelina: Rafał Jonkisz i Hanna Żudziewicz! Wielkie brawa! Macie od naszych sponsorów biżuterie firmy Apart oraz weekend w Hotelu Gołębiewskim. Dziękujemy wam.
Rafał: Kochani, na dziś już wszystko! Już za tydzień kolejny odcinek i już tylko z dziewięcioma parami.
Marcelina: Papa!
Rafał: Do zobaczenia!

Wyniki Głosowania:




Michał - Rafał & Hanna
Mateusz - Mikołaj & Agnieszka
Anna - Rafał & Hanna
Patryk - Mikołaj & Agnieszka
Luiza - Mikołaj & Agnieszka
Piotr - Mikołaj & Agnieszka
Jakub - Mikołaj & Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Świetne rozpoczęcie programu! Aż wspomnienia powracają z pierwszej edycji :) Jak na pierwszy odcinek to oceny całkiem dobre ale zapewne poziom będzie rósł w górę. Moja faworytka średnio zatańczyła, ale na szczęście miała poparcie widzów i przeszła dalej. W dogrywce nie mam w sumie faworytów, ale zagłosuję na swojego rodaka hehe :D Czekam na dogrywkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozpoczęcie edycji, byle tak dalej! Trzymam kciuki. Uważam, że jak na pierwszy odcinek to poziom naprawdę bardzo wysoki, nikt nie skompromitował się kompletnie, chociaż wiadomo - było kilka wpadek. Moi faworyci raczej w połowie stawki, na szczęście nikt spośród nich nie jest w dogrywce. I teraz mam problem, bo w dogrywce obie ''gwiazdy'' których szczerze nie lubię i muszę wybrać. Kogo bardziej? Oj, ciężkie zadanie xD Chyba będę się kierował dzisiejszym tańcem, chociaż.. No nie wiem, za chwilkę przekażę głosy ;)

    ~Stylowe Gwiazdy 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna premiera ;) Chociaż według mnie oceny były trochę za wysokie, a Iwonka prawie za każdy taniec dała 7 :D Mocne pary są w tej edycji, więc zapowiada się ciekawa rywalizacja. Wyniki nieco szokujące, byłem pewny, że w dogrywce znajdzie się Zośka z Kamilem i Karolina z Tomaszem, a tu takie zaskoczenie - Bożena i Mister Polski 2015 :D Cieszę się, że wróciłeś, czekam niecierpliwie na drugi odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałem Mikołaja, więc w sumie dobrze, że przeszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej wolałam Rafała, ale i tak nie jest mi go zbytnio szkoda bo nie był moim faworytem. Czekam na kolejny odcinek

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej, jakby obaj odpadli :D Ale wybrałem mniejsze zło, dobrze się stało, że odpadł ten pan.

    ~Stylowe Gwiazdy 2

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo niee... Roznerski nie odpadł, mam nadzieję, że w nastepnym odcinku już wyleci.

    OdpowiedzUsuń