sobota, 9 stycznia 2016

2 Odcinek

Lektor: Tydzień temu na parkiecie po raz pierwszy zobaczyliśmy nasze pary. Poziom był bardzo wyrównany, jednak zwycięzcami okazała się Olga Frycz z Rafałem Maserakiem. Para zdobyła najwięcej punktów u sędziów i widzów. Jako pierwszy z rywalizacji odpadł Rafał Jonkisz i Hanna Żudziewicz. Już dziś pary przystąpią do kolejnej rywalizacji! Kto okaże się najlepszy? A kto pożegna się z naszym programem? Rozpoczynamy drugi odcinek "Dancing With The Stars"!

 >> Czołówka <<

Cleo

Lektor: Przed państwem duet prowadzących: Marcelina Zawadzka i Rafał Cieszyński!
Marcelina: Dobry wieczór!
Rafał: Hej! 
Marcelina: Rozpoczęliśmy właśnie drugi odcinek "Dancing With The Stars"!
Rafał: Tydzień temu, nasze pary po raz pierwszy stanęły do rywalizacji.
Marcelina: Poziom naszych par był bardzo wyrównany, jednak ostatecznie z parkietu pożegnał się Rafał Jonkisz, ze swoją partnerką Hanną Żudziewicz.
Rafał: Dziś do rywalizacji przystąpi dziewięć par.
Marcelina: Najlepsza para otrzyma 100 tysięcy złotych i statuetkę najlepszej pary "Dancing With The Stars".
Rafał: Sponsorem naszego programu jest firma Apart, Itaka i Hotel Gołębiewski.
Marcelina: Pary już są gotowe, by przystąpić do walki. Powitajmy pary drugiej edycji "Dancing With The Stars"!

Muzyka: "Book of Love"
Lektor:
Para numer 1 to reprezentantka Polski w windsurfingu, brązowa medalistka letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie Zofia Noceti-Klepacka i jej partner Kamil Kuroczko.
Para numer 2 to aktor, grający postać Marcina w serialu "M jak miłość" Mikołaj Roznerski i jego partnerka Agnieszka Kaczorowska
Para numer 3 to aktorka, wcielająca się w postać Ali w serialu "M jak miłość" Olga Frycz i jej partner Rafał Maserak.
Para numer 4 to aktorka, znana jako Hana z serialu "Na dobre i na złe" Kamila Baar i jej partner Stefano Terrazzino.
Para numer 6 to lider zespołu Weekend Radosław Liszewski i jego partnerka Nina Tyrka.
Para numer 7 to piosenkarka i liderka zespołu Goya Magdalena Wójcik i jej partner Jan Kliment.
Para numer 8 to aktor, znany z roli Michała z serialu "Pierwsza miłość" Wojciech Błach i jego partnerka Walerija Żurawlewa.
Para numer 9 to aktor, grający postać Natana w serialu "Pierwsza miłość" Krzysztof Kwiatkowski i jego partnerka Janja Lesar.
Para numer 10 to aktorka, wcielająca się jako Ela w serialu "Na Wspólnej" Paulina Chapko i jej partner Tomasz Barański.

Marcelina: Pięknie wyglądają razem.  
Rafał: To prawda, jednak zasady tego programu są nie ubłagane. Wiesz co to oznacza Marcelina?
Marcelina: Nie mów, że dziś ktoś odpadnie?
Rafał: Niestety tak.
Marcelina: Nie! 
Rafał: O tym kogo pożegnamy, zadecydują widzowie oraz nasi jurorzy.
Marcelina: Poznajmy naszych jurorów!

Lektor:
Wielokrotna mistrzyni Polski w tańcach - Iwona Szymańska-Pavlović.
Tancerz i choreograf - Adam Król.
Tancerka oraz fotomodelka - Edyta Śliwińska.
Tancerz oraz mistrz świata w tańcach latynoamerykańskich  - Michał Malitowski.

Rafał: Tydzień temu nasi jurorzy nie oszczędzali uczestników. Jak będzie dziś?
Marcelina: W poprzednim odcinku byli liderami u widzów i jurorów. Dziś chcą powtórzyć sukces. Czy uda im się to osiągnąć?

 

Marcelina: Zwycięzcami pierwszego odcinka drugiej edycji zostają ... Olga i Rafał!
 Olga: My wygraliśmy? My? Nie wierzę <śmiech>.
Rafał: Ja wiedziałem, że tak będzie. Byliśmy najlepsi <śmiech>.
Rafał: 35 punktów! Bardzo dobre oceny.
Olga: Byłam w szoku, kiedy widziałam te dziewiątki. Myślałam, że będzie znacznie gorzej.
Rafał: Ja byłem zaskoczony dziewiątką od Iwony. Co myślisz o walcu?
Olga: Szczerze? Wspaniały taniec. Szkoda, że w drugim odcinku go nie mamy.
Rafał: Olga, mam kopertę. Chcesz wiedzieć co zatańczymy?
Olga: Tak, proszę oby coś łatwego.
Rafał: Będzie to salsa!
Olga: Aaaaa!

Salsę zatańczy para numer 3!

Marcelina: Olga i Rafał! Wielkie brawa! Tydzień temu przepiękny walc wiedeński, dziś wspaniała salsa. Muszę przyznać, że utrzymujecie wysoki poziom. Co na to nasza Iwona?
Iwona: Olgo, Rafale kolejny bardzo dobry występ. Muszę jednak zarzucić słabą pracę bioder. Tak, biodra nie do końca mi się podobały. Dalsza część występu dobra. 
Marcelina: Adamie, jak ty ocenisz występ?
Adam: Olgo, rozkwitasz w programie i temu nie można zaprzeczyć. Masz w sobie duży talent. Występ dobry, jednak zgodzę się z Iwoną, że biodra leżały. W niektórych momentach posypała się technika.
Marcelina: Może nie będzie tak źle. Poprosimy o punkty.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Razem: [ 29 ]

Marcelina: 29 punkty! Dobry wynik! Jeżeli chcą państwo, Olgę i Rafała w trzecim odcinku to wystarczy oddać głos na tą parę. Dziękuję wam.

Rafał: Tydzień temu było kabaretowo, dziś w walcu wiedeńskim.


Marcelina: 30 punktów! Jurorzy ocenili was dobrze.
Radosław: Ja jestem zadowolony z tych 30 punktów.
Nina: Widziałam, jak się denerwowałeś przy wynikach.
Radosław: Ja?
Nina: Tak <śmiech>
Radosław: No dobra, byłem trochę zdenerwowany. Zresztą nie tylko ja.
Nina: Co chciałbyś zatańczyć w drugim odcinku?
Radosław: Hmm ... rumbę, sambę.
Nina: W drugim odcinku, czeka na nas walc wiedeński.
Radosław: O <śmiech> super! To co trenujemy?

Walc wiedeński zatańczy para numer 6!
"A Thousand Years"

Rafał: Radosław i Nina! Wielkie Brawa! Zrobiło nam się tutaj, bardzo magicznie. Czy naszym jurorom podobał się występ. Michale.
Michał: Radku, Nino kroki i sylwetka prawidłowa. Dużym błędem była natomiast rama, która opadała w tańcu. Widziałem, że to trochę utrudnia wam występ. Oprócz tego było fajnie.
Rafał: Edyto, poprosimy o twoją opinię.
Edyta: Ja czuje się zaczarowana. Cały ten występ był przedstawiony w zupełnie innym świecie. Błędów jakich takich nie zauważyłam.
Rafał: Gotowi na punkty? Sprawdźmy!

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Razem: [ 32 ]

Rafał: 32 punkty! Lepiej niż ostatnio. Jeżeli państwu podobał się ten występ, to głosujcie na Radka i Ninę. Dziękuję wam.

Marcelina: Tydzień temu była odważna i drapieżna, dziś sprosta się z quickstepem!


Rafał: Srebrny medal za dzisiejszą rywalizację trafia do ... Kamili i Stefana!
Kamila: Cieszę się że przeszliśmy. Nie spodziewałam się tak wysokich not od jurorów.
Stefano: Mnie zaskoczyła opinia Adama. Mówił o biodrach, gdzie na treningu miałaś sztywne.
Kamila: Widzisz, może ty się nie znasz <śmiech>.
[Stefano gilgocze Kamile]
Kamila: Co masz w tej kopercie?
Stefano: Kamilo, w drugim odcinku zatańczymy ... quickstepa!
Kamila: Quickstep? To ten taniec z kickami i podskokami?
Stefano: Tak.
Kamila: Pomocy!

Quickstepa zatańczy para numer 4!
"Candyman"

Marcelina: Kamila i Stefano! Wielkie brawa! Kamilo, co się działo na treningu?
Kamila: <śmiech> To było tylko gilgotanie. Do niczego więcej nie doszło.
Stefano: Potwierdzam.
Marcelina: Edytko, co sądzi o tym quickstepie?
Edyta: Quickstep to nie jest łatwy taniec, zawiera wiele ważnych elementów. Dzisiaj wykazaliście się szybkością, natomiast tańcem nie do końca.
Marcelina: Iwona, pokiwała głową. Zobaczymy czy podziela zdanie Edyty.
Iwona: Kamilo, Stefano były kicki, podskoki, ale co z tego jak taniec był zatańczony na palcach. Rama latała. Ogólnie to było chaotycznie. Liczyłam, że zobaczę dobry występ, a trochę się przeliczyłam. 
Marcelina: Może panowie uratują? Poproszę o oceny.

Iwona Pavlović: [ 4 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Razem: [ 26 ]

Marcelina: 25 punktów. No jurorzy nas trochę rozczarowali. Ale nie przejmujcie się! Na wynik wpływ mają widzowie. I to do nich teraz apelujemy o głosy. Dziękuję wam.

Rafał: Jak Zofia i Kamil radzą sobię z odgrywaniem kłótni kochanków? Przekonajmy się.


Zofia: Bałam się. Kiedy muzyka została puszczona, a taniec się zaczął, byłam bardzo zestresowana. Jednak z chwili na chwilę było lepiej.
Kamil: Stres spowodował, że były błędy w dolnej części.
Zofia: Jurorzy mają dobre oko <śmiech>.
Kamil: Zosiu, mam kopertę, w której ukryty jest taniec. Otwieramy?
Zofia: Mam się bać? Dobra otwieraj.
Kamil: Tango. Ta da!
Zofia: Jest chyba dobrze, tango tak ładnie brzmi.

Tango zatańczy para numer 1!
"Telephone"

Rafał: Zofia i Kamil! Wielkie brawa! Co tu się działo! Aż chciałem wejść na parkiet. Adamie, jak Ci się podobało?
Adam: Bardzo fajnie się na was patrzyło. Twoje stopy w czasie tańca były wspaniałe i mógłbym oglądać je godzinami. Niestety Twoja rama mnie bardzo raziła.
Rafał: Michał.
Michał: Klimat tańca był bardzo fajny, ale zabrakło mi jakiegoś pazura. Czekałem, na taki skok. Dodatkowo ta rama się chwiała, a w tańcach standardowych rama to podstawa.
Rafał: To pora na punkty.

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 6 ]
Razem: [ 28 ]

Rafał: 28 punktów. Teraz kolej na widzów. Wysyłamy jak najwięcej jedynek na Zosię i Kamila. Dziękuję wam.

Marcelina: Uwaga. A teraz zabiorą nas hiszpańskie rytmu. Przed nami Magda z Jankiem!



Magdalena: Janku jesteś zadowolony?
Jan: Ale głupie pytanie! Zatańczyłaś jeszcze lepiej niż na próbach. ale to nie koniec. Teraz czas na kolejne wyzwanie.
Magdalena: A co zatańczymy?
Jan: Odpowiedz, znajdziesz w tej kopercie. Otwórz.
Magdalena: Paso doble. Dobrze? Co to jest?
Jan: Będzie walka z bykiem. A resztę dowiesz się później.

Paso doble zatańczy para numer 7!
"Blame"

Marcelina: Magdalena i Jan! Wielkie brawa! Wspaniałe paso. Prawda, Iwono?
Iwona: Magdo, Janku co ja powiem? Wielkie rozczarowanie! Piękne podnoszenia i tyle. Bardzo mało charakterystycznych elementów dla pasodoble, większość przechodziłeś. To nie był dobry występ.
Marcelina: Michał, poratujesz?
Michał: Nie, zabrakło mi ognia. Było nudno. Nic się nie działo. 
Marcelina: Stop. Chyba na tym poprzestaniemy i poprosimy o punkty.

Iwona Pavlović: [ 4 ]
Adam Król: [ 6 ]
Edyta Śliwinska: [ 7 ]
Michał Malitowski: [ 4 ]
Razem: [ 21 ]

Marcelina: 21 punktów. Nie jest dobrze, kochani. Ale wierzymy w widzów. Wysyłamy jak najwięcej głosów na Magdę i Janka! Dziękuję wam.

Rafał: Ta para tydzień temu zdobyła ponad 13% państwa głosów. Czy dziś również otrzymają tak wielkie wsparcie?



Wojciech: Kiedy zobaczyłem, że zdobyliśmy najwięcej głosów u widzów, byłem bardzo zaskoczony. Byliśmy na przedostatnim miejscu u jurorów. Wiele par okazało się od nas lepszych. Dziękuję państwu za te głosy!
Walerija: Ja też się bardzo cieszę, że państwo nam zaufali.
Wojciech: To co trzeba się jakoś odwdzięczyć.
Walerija: Tak. I dlatego w drugim odcinku czeka na nas duże wyzwanie. Zatańczymy najtrudniejszy taniec w programie. A mianowicie fokstrota.
Wojciech: Ohh ... no to wasze głosy znowu będą potrzebne!

Fokstrota zatańczy para numer 8!
"Sweet About Me"

Rafał: Wojtek i Walerija! Wielkie brawa! Kogo poprosimy o opinię? Edyta?
Edyta: Wojtku, cieszę się, że oddałeś klimat foxtrota - zatańczyłeś lekko, elegancko i z klasą. Troszkę gorzej było niestety z samą techniką. Miałeś niemałe problemy z sylwetką, na czym ucierpiał cały taniec. Mam mieszane uczucia dzisiaj.
Rafał: No to jeszcze Adam. 
Adam: Fokstrot to trudny taniec. Sama nazwa oznacza lisi krok. I to był taki lisi krok. Wojtku, wykonałeś wiele trudnych figur. Niestety jedno jest kosztem drugiego. Tą drugą rzeczą jest technika, nad którą najwyraźniej trzeba popracować.
Rafał: A teraz nasi jurorzy zadedykują punkty dla Was. 

Iwona Pavlović: [ 7 ]
Adam Król: [ 7 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 7 ]
Razem: [ 29 ]

Rafał: 29 punktów. Zaskoczeni? Jeśli tak to super, jeśli nie to trudno. Widzów oczywiście zachęcam do głosowania na Wojtka i Waleriję. Dziękuję wam.

Marcelina: Tej parze przygotowując taniec do drugiego odcinka przydarzył się nie miły wypadek.. Na szczęście dziś są z nami, aby zaprezentować wam taniec nowoczesny.

 

Tomasz: Karolino, w drugim odcinku zatańczymy ... taniec nowoczesny!
[fragment z treningu]
Tomasz: Kiedy Karoline podnosiłem, wyślizgnęła mi się z rąk i upadła. Bardzo się wystraszyłem. Myślałem, że to będzie po jej udziale.
Karolina: Ogólnie nic mi się nie stało. Mam potuczony nos i zbite kolano. Ale nie poddajemy się!

Taniec nowoczesny zatańczy para numer 10!
"Try"

Marcelina: Karolina i Tomasz! Wielkie brawa! Karolino, czy wszystko w porządku?
Karolina: Tak, w czasie tańca czułam ból kolana, jednak jest dobrze.
Marcelina: Edyto, jak skomentujesz ten taniec?
Edyta: Karolino, to że dziś jesteś z nami, a nie zrezygnowałaś, to oznacza że jesteś twardą kobietą. Wiem jak to jest tańczyć z kontuzją. Gratuluję! Bardzo dobry występ.
Marcelina: Michał, jak ty ocenisz ten taniec?
Michał: Karolino, Tomku gratuluję wytrwałości. Co do występu to mi się bardzo podobał. Zawierał wiele trudnych figur, a wam je wychodziły. Jedyną rzeczą która mi nie odpowiadała, była lekkość. Wolałbym, żeby Karolina była bardziej delikatna w takich tańcach.
Marcelina: Tym akcentem zapraszam na oceny.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 8 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Razem: [ 33 ]

Marcelina: 33 punkty! Brawo! To jak na razie najlepszy występ. Jeżeli chcą państwo Karolinę i Tomka zatrzymać w naszym programie, to wystarczy oddać głos na tą parę. Dziękuję wam. 

Rafał: Tydzień temu o krok byli od odpadki. Dziś wracają z drugą szansą!

 

Rafał: 3:2. Jeżeli teraz Mikołaj i Agnieszka, zdobędą głos to ich widzimy w drugim odcinku. Sprawdźmy. Województwo śląskie, opolskie i dolnośląskie. W tych województwach większą sympatią cieszył się ... Mikołaj i Agnieszka! I tym samym to oni wygrywają dogrywkę! Gratulację.
 Mikołaj: Fajnie, fajnie że przeszliśmy. Miałem, już taką myśl że odpadniemy.
Agnieszka: Ja też się trochę denerwowałam. Ale udało się!
 Mikołaj: Szkoda mi trochę Rafała, bo fajnie tańczyli z Hanią.
 Agnieszka: Zgodzę się. Powiem Ci szczerze, że ty w dogrywce lepiej wypadłeś. 
Mikołaj: No wiesz, w dogrywce musiałem <śmiech>.
 Agnieszka: Mikołaju, drugim naszym tańcem będzie samba.
Mikołaj: O to będzie 40! Popracujemy nad techniką.

 Sambę zatańczy para numer 2!

Rafał: Mikołaj i Agnieszka! Wielkie brawa! Ocaleni przez widzów. A czy teraz będą ocaleni przez jurorów? Iwona.
Iwona: Mikołaju, kocham twoje pośladki! Nie mogłam się na nie napatrzeć. Twoje pośladki i energia zdominowały taniec! Byłam w nie tak zapatrzona, że nawet nie patrzyłam w to jak źle wykonujesz niektóre figury.
Mikołaj: Bardzo dziękuję. Nie ukrywam, ale w tym tygodniu z Agnieszką pracowaliśmy nad techniką.
Iwona: Co tam technika! Ty żyjesz tańcem.
Rafał: Zapowiada się ciekawie. Ale za nim punkty, to jeszcze Adam.
Adam: Ja ominę pośladki i pójdę w inną stronę. Po pierwsze technika jest jaka jest, może i lepsza niż z przed tygodnia. Druga sprawa to figury, które wyszły Ci w połowie dobrze. Kolejna rzecz to kroki, które wydaje mi się że gubiłeś. Czas na pozytywną część mojej opinii. Twoja energia jest tak wielka, że nie można się połapać czy gubisz rytm czy nie. Gratuluję Ci tego!
Rafał: To czas na punkty.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 6 ]
Edyta Śliwinska: [ 8 ]
Michał Malitowski: [ 5 ]
Razem: [ 27 ]

Rafał: 28 punktów. Chyba poszło wam lepiej niż tydzień temu.
Mikołaj: Tak, to dzięki dogrywce. Zmotywowała nas. Dziękujemy widzom za głosy!
Rafał: Dziękują widzom za głosy i o to samo proszą w tym odcinku! Dziękuję wam.

Marcelina: Pora na ostatnią parę dzisiejszego odcinka. A jest to Krzysztof i Janja!


 Krzysztof: Pierwszy odcinek za nami.
Janja: Jak było? Stresowałeś się?
Krzysztof: To wszystko tak szybko się działo, że nie miałem kiedy. Nawet jurorzy byli dla nas mili.
Janja: To co? Pora na przygotowania do drugiego odcinka.
Krzysztof: No i znów czuję zmęczenie <śmiech>.

Rumbę zatańczy para numer 9!  
"Empire"

Marcelina: Krzysztof i Janja! Wielkie brawa! Podobała mi się wasza rumba. A czy jurorzy są tego samego zdania? Adam.
Adam: Kolejny dobry taniec w waszym wykonaniu! Aż chciało się patrzeć na te Twoje figury i Twój ruch. Brawo!
Marcelina: No i o opinię poprosimy jeszcze Michała.
Michał: Krzysiu, Janju dobrze wyglądaliście w tej rumbie. Było widać uczucia i emocje, które w tym tańcu odgrywają bardzo ważną rolę. Mi osobiście się podobało, jednak z tymi figurami był polemizował.
Marcelina: Nie chcemy słuchać negatywów. Na tym poprzestaniemy i poprosimy o punktacje.

Iwona Pavlović: [ 8 ]
Adam Król: [ 9 ]
Edyta Śliwinska: [ 9 ]
Michał Malitowski: [ 8 ]
Razem: [ 34 ]

Marcelina: 34 punkty! Super! Teraz decyzja należy do widzów. Jeżeli podobał się państwu ten występ, to głosujcie na Krzysztofa i Janję. Dziękuję wam.

Rafał: Za nami wszystkie występy konkursowe. Domyślam się że mają państwo problem z dokonaniem wyboru, na kogo oddać głos. Dlatego przygotowaliśmy dla państwa skrót występów.

 03. Olga Frycz i Rafał Maserak - salsa
  06. Radosław Liszewski i Nina Tyrka - walc wiedeński
 04. Kamila Baar i Stefano Terrazzino - quickstepa
01. Zofia Noceti-Klepacka i Kamil Kuroczko - tango
07. Magdalena Wójcik i Jan Kliment - paso doble
08. Wojciech Błach i Walerija Żurawlewa - fokstrot
10. Karolina Chapko i Tomasz Barański - taniec nowoczesny
02. Mikołaj Roznerski i Agnieszka Kaczorowska - samba
09. Krzysztof Kwiatkowski i Janja Lesar - rumba

Marcelina: Spójrzmy jak wygląda tabela jurorów, po wszystkich występach.


Marcelina: Na pierwszym miejscu Krzysztof i Janja! Para otrzymała od naszych sędziów 34 punkty. Drugie miejsce zajmuje Karolina z Tomkiem, a trzecie Radek i Nina. Niestety na ostatnim miejscu jest Magda z Jankiem, którzy w sumie otrzymali 21 punktów. Nie ma co się tym przejmować. Widzowie również mają ważny głos w tej sprawie. Wszystko leży w waszych rękach!

Rafał: Do końca głosowania pozostało już tylko pięć minut! Więc głosujcie. Teraz czas na przerwę, a o niej występ Cleo! Wracamy za chwilę!


Cleo
"My Słowianie / Cicha woda / Sztorm"

Rafał: Witamy po przerwie! Przed chwilą wystąpiła dla nas Cleo!
Marcelina: Przed chwilą wystąpiła dla nas Cleo!
Rafał: Głosowanie zostało zakończone! Wyniki podliczone.
Marcelina: Na najważniejszą wiadomość dzisiejszego odcinka czekają: Zofia i Kamil, Mikołaj i Agnieszka, Olga i Rafał, Kamila i Stefano, Radosław i Nina, Magdalena i Jan, Wojciech i Walerija, Krzysztof i Janja oraz Karolina i Tomasz.

Muzyka: "Results Theme"

Marcelina: Dzisiejszy odcinek zwyciężają ... Wojciech i Walerija!
Rafał: Wicemistrzami są ... Krzysztof i Janja!
Marcelina: Na najniższym stopniu na podium jest ... Radosław i Nina!
Rafał: W kolejnym odcinku nie zabraknie nam ... Kamili i Stefano!
Marcelina: Widzowie zadecydowali, ze bezpieczny jest ... Mikołaj i Agnieszka!
Rafał: Coraz mniej wolnych miejsc. Ale na liście niezagrożonych jest ... Olga z Rafałem!
Marcelina: Ostatnią, nie zagrożoną parą jest ... Karolina i Tomasz!
Rafał: Zofia i Kamil oraz Magdalena i Jan. To te pary zobaczymy w dogrywce.
Marcelina: Chodźcie tu bliźej. Zosiu, co powiesz?

 

Zofia: No cóż, wiedziałam że kiedyś to musi nastąpić. Chce bardzo podziękować za głosy w pierwszej rundzie i liczę, że w drugiej również zagłosujecie na mnie i na Kamila.
Kamil: Kochani, prosimy was o jeszcze większą dawkę głosów. 

Rafał: Magdo, Janku pech. Jak się czujecie, tuż przed dogrywką?

 

Magdalena: Jest większe zdenerwowanie, ale wierzymy że będzie dobrze. Oczywiście rozumiem, dlaczego jestem w dogrywce.
Jan: Ja chce państwa, bardzo zachęcić do oddawania głosów na nas. Obiecujemy, że będziemy jeszcze więcej pracować.

Marcelina: Czas rozpocząć dogrywkę. Przed nami Zosia i Kamil!


Tango zatańczy para numer 1!
"Telephone"

Rafał: Zofia i Kamil! Wielkie brawa! Jeżeli to są państwa faworyci, to głosujcie. Na swój występ czeka już Magdalena i Jan.


Paso doble zatańczy para numer 7!

Marcelina: Magda i Janek! Wielkie brawa! Jeżeli podobał się państwu ten występ, to zachecam do głosowania.

Rafał: Za nami dwa występy dogrywkowe! Już za chwilę pożegnamy jedną z par. Jeżeli nie wiecie na kogo oddać głos, to zapraszam do obejrzenia skrótu.

01. Zofia Noceti-Klepacka i Kamil Kuroczko - tango
07. Magdalena Wójcik i Jan Kliment - paso doble
Marcelina: Do końca głosowania pozostały już tylko 4 minuty!
Rafał: Głosujcie, głosujcie. A jakby zagłosowali nasi jurorzy? Iwonko, na kogo poszedłby twój głos.
Iwona: Nie lubię dokonywać wyboru. W końcu jestem kobietą <śmiech>. A tak na poważnie to nie mam faworyta. Może Zosia, trochę lepiej tańczy, ale to nie jest duży przeskok nad Magdą. Tak czy siak, to widzowie wybierają. Proszę nie kierować się moją opinią.
Marcelina: Adam, kto jest twoim faworytem. 
Adam: Dziś zdecydowanie Zofia. Jednak poziom par jest zbliżony. Ciężki wybór.
Rafał: Edyta.
Edyta: Ja nie będę wybierał tak jak Adam i Iwona. Dla mnie dwa tygodnie to za mało, żeby wskazać lepszego. 
Marcelina: Michał, czekamy na twój wybór.
Michał: Ja jestem minimalnie za Zosią. Moim zdaniem są lepsi. Jednak Magda i Janek też coś prezentują. Czekam na trzeci odcinek.
Rafał: Jurorzy jednogłośnie wybraliby Zofię i Kamila. Jednak to widzowie decydują w drugiej rundzie.
Marcelina: Już za chwilę poznamy wyniki. Jednak za nim to nastąpi, zapraszam naszych widzów na krótką przerwę.

 

Rafał: Witamy po przerwie!
Marcelina: Mamy już wyniki! A na wiadomość czekają: Zofia i Kamil oraz Magdalena i Jan

Muzyka: "Results Theme"

Marcelina: To poprosimy o wyniki w województwie małopolskim, podkarpackim i lubelskim. W tym województwie, dużą przewagą wygrała ... Magda z Jankiem!
Rafał: Kujawsko-pomorskie i łódzkie, stanęło po stronie ... Magdy i Janka!
Marcelina: Zwycięzcą w województwie dolnośląskim, opolskim i śląskim zostaje ... Magda i Jan!
Rafał: Uwaga! Co to oznacza? Jeżeli Magda i Jan, teraz otrzymają głos to tym samym przechodzą dalej! To sprawdźmy województwo mazowieckie i świętokrzyskie ... Magdalena i Jan! Gratulację! Przechodzicie dalej!
Marcelina: Zosiu, Kamilu podejdźcie tutaj. Co powiecie na koniec?


Zofia: Moi drodzy, coś się zaczyna, coś się kończy. Ja dziś kończę, ale nie że smutkiem. Z dumą, że mogłam nauczyć się tańczyć od Kamila. Kamil, dziękuję. Dziękuję także całej produkcji i trenerom. Dziękuję też widzom za głosy. To dzięki wam przeszłam do drugiego odcinka. Do zobaczenia na zawodach!
Kamil: Ja też chce podziękować Zosi. Szkoda, ze odpadamy, ale takie są zasady. Dziękuję producentom, choreografom, przyjaciołom i widzom.
Marcelina: Zofia Noceti-Klepacka i Kamil Kuroczko! Wielkie brawa! Macie od naszych sponsorów biżuterie firmy Apart oraz weekend w Hotelu Gołębiewskim. Dziękujemy wam.
Rafał: To nie koniec! Już za tydzień nasz parkiet, zamieni się w ring. Każda z par będzie rywalizować, ze sobą o immunitet. Cztery najlepsze pary otrzymają automatycznie awans do kolejnego odcinka, zaś kolejka czwórka będzie walczyła o wasze głosy.
Marcelina: Dziś czas na wybór pojedynków. Walka par będzie opierała się na zajętych rezultatach wywalczonych w dzisiejszym odcinku.
Rafał: Tym samym Wojciech i Walerija stoczą walkę z Magdą i Jankiem!
Marcelina: Krzysztof i Janja powalczą z Karoliną i Tomaszem.
Rafał: Rywalem Radka i Niny zostaje Olga i Rafał.
Marcelina: Kamila i Stefano oraz Mikołaj i Agnieszka, to ostatni pojedynek.
Rafał: Tym akcentem kończymy dzisiejszy odcinek. Do zobaczenia za tydzień!
Marcelina: Papa!
Wyniki Głosowania:





Michał - Magdalena & Jan
Mateusz - Magdalena & Jan
Anna - Magdalena & Jan
Patryk - Magdalena & Jan
Luiza - Magdalena & Jan
Piotr - Magdalena & Jan
Jakub - Magdalena & Jan (czerwona kartka)

7 komentarzy:

  1. Ciekawy odcinek, ale nie widzę niestety wyraźnego faworyta. Poziom bardzo wyrównany, wszystko zdarzyć się może.
    Jestem zaskoczony i zasmucony jednocześnie, że Magda zdobyła tylko 21 punktów i w dodatku jest zagrożona... Drugiej pani zagrożonej nawet nie znam, dlatego akurat teraz bardzo łatwo mi będzie wskazać zwyciężczynię.

    ~Stylowe Gwiazdy 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek bardzo fajnie się czytało. Dużo świetnej muzyki no i oczywiście świetny gość specjalny. Poziom nie zachwyca, ale Krzysiek i Janja całkiem dobrze sobie poradzili. Niestety moi jedyni faworyci najgorsi u jurorów i przez to są w dogrywce. Mam nadzieję że wyjdą z dogrywki cało. Ehh aż szkoda że Baran nie w dogrywce czy Picz z Maserakiem. Czekam na dogrywkę i zaraz oddaję głos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogłem doczekać się tego odcinka i nareszcie jest! Poziom trochę słabszy, ale to dobrze, nie ma słodzenia! :D Myślę, że już na wstępie zadatki na finał mają Wojtek i Walerija, którzy spisali się dzisiaj świetnie. Kto jeszcze? Myślę, że będzie duża rywalizacja między Kamilą, a Krzysiem, ale z drugiej strony wszystko zdarzyć się może. Par zagrożonych w ogóle mi nie szkoda, obie są zawsze na końcu mojego rankingu, dlatego podchodzę do tego bez emocji. Czekam na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Było mi obojętne kto odpadnie, nie szkoda mi Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wyniki super :) Mam nadzieję że Magda się rozwinie tanecznie i będzie nawet w finale ;) Zofii nie znam, ale wolałabym pożegnać połowę par które zostały zamiast niej. Czekam na kolejny odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze pary radzą sobie coraz lepiej w tym programie, to na pewno widać po ocenach! Chwalę odcinek za świetne niektóre piosenki i to, że było wiele tańców w tym odcinku. Żałuję, że nie zagłosowałem, bo mam w sumie inne typy do odpadki, ale Zofii jakoś mi nie szkoda, jest mi po prostu nieznana... Najważniejsze, że Magda, moja faworytka została uratowana i że reszta faworytów nadal w grze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ale nokaut :D
    Cieszę się z takich wyników.

    OdpowiedzUsuń